نمایه نویسندگان

آ

  • آرزمجو، هانیه الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 107-122]
  • ابراهیمی، علیرضا پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]
  • احدی، پری توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]
  • احمدی، پرویز پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]
  • احمدی، غلامحسین شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 13-30]
  • ایران‌نژاد پاریزی، الهام بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]
  • اسدی، علی تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّت‌های رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
  • اسفیدانی، محمد رحیم قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
  • اکبری، محسن اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دل‌بستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
  • الهیاری، اشکان تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
  • الهیاری، اشکان کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]
  • امیرشاهی، میراحمد تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
  • امیرشاهی، میراحمد تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
  • امینیان صومعه کوچک، محسن ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 177-197]

ب

  • بابایی زکلیکی، محمدعلی تأثیر بازار‌گرایی، منابع مبتنی بر دانش و دارایی‌های شهرت بر عملکرد بانک‌ها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]
  • باستانی‌پور مقدم، جاوید نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]
  • براتی، ابوالفضل تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]
  • براری، مجتبی تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
  • بساق‌زاده، نرجس بررسی به‌کارگیری شاخص‌های بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]
  • بنددار، امیررضا تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
  • بهرامی، مجید شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 13-30]

پ

  • پارسا، سمانه تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
  • پارسامهر، وحید تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]
  • پورهاشمی، ربابه السادات بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]

ج

  • جزنی، نسرین تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]
  • جلالی، سید حسین الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بین‌الملل برای کسب‌وکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]

چ

  • چهارمحالی، حسن الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]

ح

  • حاجی‌پور، بهمن بررسی به‌کارگیری شاخص‌های بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]
  • حاجی‌کریمی، عباسعلی تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
  • حیدرزاده، کامبیز بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایتمندی مشتریان و شهرت شرکت-مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 49-66]
  • حسینی، سید یعقوب تاثیر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی بر دانش زیست‌محیطی و رفتار‌های حامی محیط‌زیست مصرف‌کنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]
  • حسینی، سید محمود توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستم‌های کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بسته‌ای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]
  • حسینی، سید محمود تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]
  • حسینی، محمود الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]
  • حسین آبادی، وحید بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
  • حسن‌زاده کریم آباد، حمید‌رضا قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
  • حقیقی، محمد نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]
  • حمیدی‏ زاده، محمدرضا الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]
  • حمیدی‏ زاده، محمدرضا کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]

خ

  • خانلری، امیر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پیاده‌سازی بانک‌بیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]
  • خدادادحسینی، سیدحمید تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]
  • خداداد حسینی، سید حمید تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]
  • خنیفر، حسین قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
  • خورشیدی، غلامحسین عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]

د

  • دیواندری، علی کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]

ر

  • راهنما، آمنه پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]
  • رحمان سرشت، حسین الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]
  • رشیدکابلی، مجید الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
  • رضایی، مرتضی بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
  • رضایی دولت‌آبادی، حسین تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
  • رضائیان، علی توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستم‌های کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بسته‌ای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]
  • رضوانی، مهران بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]
  • رضوانی، مهران مطالعۀ آینده‌نگارانۀ پیشایندهای راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ مورد مطالعه: شهرداری تهران [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 159-176]
  • رمضانیان، محمدرحیم تجزیه‌و‌تحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]
  • رنجبریان، بهرام الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
  • روستا، احمد الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]

ز

  • زاهدفر، کامران اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دل‌بستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]

س

  • سعیدا اردکانی، سعید اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]
  • سعدمحمدی، کسری الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]

ش

  • شاه طهماسبی، اسماعیل تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]
  • شاهین، آرش تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّت‌های رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
  • شائمی، علی توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]

ص

  • صنایعی، علی توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]

ض

  • ضیایی بیده، علیرضا تاثیر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی بر دانش زیست‌محیطی و رفتار‌های حامی محیط‌زیست مصرف‌کنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]

ط

  • طباطبایی، حسنیه بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانک‌های دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
  • طباطبایی نسب، سید محمد بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]

ع

  • عزیزی، شهریار ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 177-197]
  • علامه، سید محسن الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
  • علامه، سیّد محسن تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّت‌های رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
  • علی پور، مرضیه تأثیر بازار‌گرایی، منابع مبتنی بر دانش و دارایی‌های شهرت بر عملکرد بانک‌ها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]
  • علوی، سید مسلم شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 107-122]

غ

  • غلامی کرین، محمود الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]

ف

  • فخارمنش، سینا عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
  • فدایی‌نژاد، محمد اسماعیل الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]

ق

  • قرائی پور، فرشته تاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 123-140]
  • قره‌چه، منیژه الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]
  • قره‌چه، منیژه توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستم‌های کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بسته‌ای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]
  • قلیچ‌لی، بهروز تاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 123-140]
  • قلمکاری، شرمینه راهبردهای توسعه گردشگری سالمندی رهیافت بخش بندی بازار با استفاده از شبکه های عصبی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 49-66]
  • قنبرزاده میاندهی، رضا عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]

ک

  • کارگر سامانی، امیر تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]
  • کردنائیج، اسدالله تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]
  • کرد نائیج، اسدالله تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]
  • کریمی، هاجر تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
  • کریمی علویجه، محمدرضا بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
  • کفچه، پرویز رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانک‌های تجاری پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]

گ

  • گلرخ، علی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پیاده‌سازی بانک‌بیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]

م

  • مبارکی، محمدحسن بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]
  • محسنین، شهریار قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
  • مرادی، هادی تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
  • مسگری، ناهید رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانک‌های تجاری پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
  • مظلومی، نادر الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بین‌الملل برای کسب‌وکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]
  • ملاحسینی، علی پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]
  • مهاجری، میترا الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]
  • مهارتی، یعقوب بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانک‌های دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
  • موتمنی، علیرضا تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
  • موسوی شفایی، سید مسعود تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]

ن

  • ناصحی فر، وحید الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]
  • ناصری، سحر اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دل‌بستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
  • نجفی سیاهرودی، مهدی شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 107-122]
  • نظری، محسن کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]
  • نوروزپور، بهمن تجزیه‌و‌تحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]

و

  • واحد وحدت کار، مهدی مطالعۀ آینده‌نگارانۀ پیشایندهای راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ مورد مطالعه: شهرداری تهران [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 159-176]
  • ودیعی، فاطمه بررسی به‌کارگیری شاخص‌های بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]

ه

  • همتی، امین تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]

ی

  • یزدانی، حمیدرضا تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
  • یزدان‌شناس، مهدی نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]
  • یوسفیان، مهسا تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]